صفحات

صفحات

۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

نظر سنجی سیاسی در صدا وسیما جمهوری اسلامی

هفته پیش در صداوسیمای جمهوری اسلامی شاهد برنامه ایی به نام (رو به فردا) درشبکه سوم سیما بودیم
شرکت از شخصیتهای شناخته شده دو جناح اصلی در حکومت در یک مناظره سیاسی که جالب وپسندیده بود وملت هم قطعاً از ان استقبال خوبی کردند.
اما جای خالی نیز در این برنامه به چشم میخورد وان هم نظر سنجی از بینندگانتان. بنابه پیشنهاد بنده وقطاً خواسته وپیشنهاد خیلی دیگرازبینندگان این است که در این برنامه نیز همانند برنامه پربیننده ومشتاق90ورزشی در همین شبکه در روزهای دوشنبه شب پخش میشود یک سئوال پیام کوتاه برای مردم قرار دهید که مورد موافقت هردو طرف مناظره در مورد طرح سئوال ونظارت در مورد امارها ی ان بصورت شفافانه وبدون شک وشبه ای و همچنین گذاشتن یک مجری شناخته شده درنزد مردم همانند اقای فردوسی پور
در صورت چنین کاری مردم نیز از ان استقبال خوبی خواهند کرد ویقیناً بسیاری ازاختلافات به خیر وخوشی حل خواهد شد وباعث وحدت ورفع کدورتها بین جناهای مختلف در نظام خواهد شد.
بنابراین از ریاست محترم صدا وسیما جناب اقای ضرغامی در خواست دارم تا نمایندگان کاندیداها در انتخابات اخیر ریاست جمهوری را دعوت نموده ودر یک برنامه باوقت کافی برای گفتگو ورفع شاعبه ها با رعایت کامل عدالت واحترام به حق وحقوق طرفین وهمچنین با طرح سئوال از مردم برای شرکت وایراد نظراتشان از طریق تلفن وپیام کوتاه وسایت انها نیز در برنامه خود بصورت غیر مستقیم مشارکت دهید. بدانیم که این ملت هستند که صاحبان اصلی این انقلاب ونظام جمهوری اسلامی میباشند.بدینگونه میتوان به نوعی یک همه پرسی قلمداد کرد واز این طریق ثابت خواهید کرد که این رسانه یک رسانه ملیست ومتعلق به هیچ جریان وتفکر خاصی نمیباشد وبه رای ونظر وپیشنهادات ملت فهیم ایران احترام میگذارد.
با تشکر وسلام علیکم ورحمت الله و برکاته

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر