۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

سربداران




برادران وخواهران گرامی بنده نه جاسوسم، نه با گروهک منافقین درارتباطم، نه راستیم نه چپیم نه میانه ،نه تؤطعه چینی بلدم چه برسد برای نظام،اری گفته باشم من نه سلطنت طلبم، نه ضد ولایت فقیه ام نه ضد نظام وارزشهای والا ومقدسش ،نه زورم میرسه که بخواهم امنیت ملی را به خطر اندازم، من منم یک جوان علاف وبیکارهمین، والله تا الان سیاه امریکا کشفم نکرده تا از بودجه مورد نظر برای برندازی نظام مواجبی دریافت کنم .اصلاٌ بنده کسی را به نام سیاه وموساد نمیشناسم به خدا راستشو میگم .
همچنین تا یادم نرفته بگم تو مدرسه نه شیمیم خوب بود نه فیزیکم اگر باور ندارید می تونید کارنامه ام را نگاه کنید من نه بمب بلدم بسازم نه چنین جسارتی را دارم که از اینجور کارا بکنم وکلاً با عملیات انتحاری هم مخالفم به خدا راستشو میگم.
اگر میبینید یچیزی میگم ویا مینویسم بخاطر اینکه از بچگی ذاتمان نمی گذاشت،خلاصه حرف تو دلمون بند نمیشه، یجورائی میشه گفت کله شقیم .چه کنم نمیتونم، خیلی ها نصیحتم میکنن که جلوی زبونتو بگیراخرش کار دستت میده ها (زبان سرخ سر سبز را میدهد باد) اما !!! بازم چکنیم میخوام بگم جراتمون زیاده میتونیم، یجورایی باشون لج میکنم ومیخواهم بگم از هیچی نمی ترسم (بیدی نیستیم که از این جور بادها بلرزیم)
چیمون از اونا کمتره چرا باید بیرون گود بنشینیم وبگیم لنگش کن چرا؟
بنده به جراٌت میگم توانتخابات تقلب گسترده شد واین رای واقعی محمود خان همه فن حریف نبوده حاضرم گفته خودم را در رسانه ملی در یک برنامه 90دقیقه ایی انهم بصورت زنده توضیح دهم بعد اگر خواستید به جرم تشویش اذحان عمومی وبر هم زدن امنیت ملی اعدامم کنید.البته به تشخیص ملت از طریق ارسال پیام کوتاه ازادانه،شفاف وبا حضور هیت منصفه به انتخاب چند امین شاخته شده در بین مردم.
اگر شما حاضر به چنین کاری باشید من مردشم پاشم ایستادم .نفس کش نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا اخرعاقبتمان را ختم بخیر کند انشاالله (حی الاخیرالعمل)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر