صفحات

صفحات

۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

هر روز بدترازدیروز این است شعار دولت دهم


امروزه مشکل اصلی کاربران اینترنت نتنها فیلترینگ نیست بلکه سرعت فوق العاده پایین ان در مقایسه با خیلی از کشورهای جهان، حتی در بین کشورهای همسایه مانند ترکیه،افقانستان ، پاکستان وهمچنین دربین کشورهای عرب خلیج فارس .
دلیل ویا دلایل پایین بودن سرعت اینترنت وحتی مشکل قعطی مکرر ان چه میتواند باشد؟ چه کسی پاسخگوی این مشکل هزینه ساز برای کاربران درایران است؟
سرعت اینترنت مخصوصا برای کاربران خانگی را میتوان با بکاربردن کلمه (فاجعه) توصیفش کرد.
در حالی که مسئولین محترم از بالاترین رده آن تا به پایینترین همه مدعی رشد وپیشرفت در تمام ضمینه ها بخصوص در علم وتکنولوژی در کشورمیباشند ودائم با اب وتاب از افق روشن دستاوردهای بزرگشانخبر میدهند.
سخن میگویند، حال در جهانی بسر میبریم که به عصر اطلاعات شناخته شده واینترنت به عنوان یک وسیله اطلاع رسانی سریع وقابل دسترس برای همگان میباشد در کشور ما متاسفانه سرعت پایین ان خیلیها را کلافه کرده واز ان ناراضی هستند. چرا در کشوری که اینقدر از لحاظ علمی در ضمینه های مختلف چه در ضمینه انرزی هسته ای یا سلولهای بنیادی ونانوتکنولوژی به خود افتخار میکند وضعیت اطلاع رسانی جهانی مانند اینترنت بدینگونه میباشد.چرا مسئولین جواب قانع کننده ای برای ان ندارند.وسالهاست این مشکل پابرجاست وحتی بدتر هم شده؟ روز بروزبدتر از دیروز

راحت نبود بی تو نشستن به انتظار...
درکوچه های ساکت پوشیده از غبار

امشب که با طراوت باران رسیده ای ...
برریشه های تشنه احساس من ببار